Самите реклами струват много, но въпреки това фармацевтичните фирми извличат големи печалби. Винаги има лековерна аудитория, която е твърде склонна да харчи много пари и да купува изкусно рекламираните лекарства. Те обикновено се свободно и повечето от тях са изцяло ненужни.
Повечето лекарства не са необходими
Много лекарства са съвсем не нужни. Други само облекчават състоянието на болния, без да лекуват заболяването.
Да вземем на пример обикновения сироп за кашлица. Той само намалява хриптенето в гърлото и улеснява отделянето на храчките, но не лекува кашлицата. В най-добрия случай сиропът ускорява излекуването. Но дори и невинният сироп за кашлица, вземан в прекомерни количества, може да предизвика неприятни странични ефекти.
Публикуване на коментар